Locomotiva LEMA (Locomotiva Electrică cu Motoare Asincrone), cunoscută ca Transmontana V3.1 si V3.2, a obținut certificatul de examinare “CE” conform Specificației Tehnice de Interoperabilitate – Regulamentul (UE) 2016/919 al Comisiei din 27 mai 2016 privind specificația tehnică de interoperabilitate, referitoare la subsistemele de control-comandă și semnalizare ale sistemului feroviar în Uniunea Europeană.
Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate definesc standardele tehnice și operaționale pe care subsistemele sau părți ale acestora trebuie să le îndeplinească pentru a asigura interoperabiliatea sistemului feroviar din Uniunea Europeană.
Organismele Notificate (NoBo) sunt organizații independente responsabile cu evaluarea conformității subsistemelor sau părți ale acestora (constituenților de interoperabilitate ) referitor la cerințele impuse de Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate. Organismele Notificate aplică procedura de examinare “CE” a substemelor structurale și vehiculelor în conformitate cu Directiva (UE) 2016/797 a Parlamentului European și a Consiliului din 11 mai 2016 privind interoperabilitatea sistemului feroviar din Uniunea Europeană privind interoperabilitatea sistemului feroviar în Uniunea Europeană. Locomotiva LEMA a obținut toate cele patru certificate “CE” specifice pentru materialul rulant – vehicule feroviare, în urma evaluării conformității cu următoarele Regulamente (UE):
- Regulamentul (UE) 1302/2014 a Comisiei din 18 noiembie 2014 privind o specificație tehnică de interoperabilitate referitoare la subsistemul “material rulant – material rulant de călători și locomotive” al sistemului feroviar din Uniunea Europeană;
- Regulamentul (UE) 1303/2014 al Comisiei din 18 noiembrie 2014 privind specificația tehnică de interoperabiliate referitoare la “siguranța în tunelurile feroviare” a sistemului feroviar din Uniunea Europeană;
- Regulamentul (EU) 1304/2014 al Comisiei din 26 noiembrie 2014 privind specificatia tehnica de interoperabiliate referitoare la subsistemul “material rulant – zbogot”m de modificare a deciziei 2008/232/CE si de abrogare a Deciziei 2011/229/UE.
- Regulamentul (UE) 2016/919 al Comisiei din 27 mai 2016 privind specificația tehnică de interoperabilitate referitoare la subsistemele de control-comandă și semnalizare ale sistemului feroviar în Uniunea Europeană.
Commentaires